Шаблоны Joomla 2.5 здесь: http://joomla25.ru/shablony/

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЖИТОМИРСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ
КАФЕДРА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ПРИКЛАДНОЇ ЛІНГВІСТИКИ
м. Житомир, 10008, вул. В. Бердичівська, 40. Тел.: +380 412 37-28-01

 

Оnline конференція
«Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури»
06-10 лютого 2019 р.

 

ШАНОВНІ УЧАСНИКИ ОНЛАЙН КОНФЕРЕНЦІЇ!

 

Кафедра міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Житомирського державного університету імені Івана Франка радо вітає всіх учасників онлайн конференції  «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури»!

Висловлюємо надію, що онлайн конференція, яка щорічно проводиться нашою кафедрою, підштовхне мовознавців з усієї країни до плідних наукових дискусій з актуальних проблем дискурсології, лінгвістики тексту, лінгвокультурології, когнітивістики, літературознавства, психолінгвістики, соціолінгвістики, перекладу і міжкультурної комунікації, навчання іноземної мови в умовах соціокультурного простору, формування особистості вчителя XXI століття.

Запрошуємо усіх учасників до обміну думками, ідеями, досвідом, пропозиціями!!

Дякуємо за співпрацю та підтримку творчої ініціативи кафедри і бажаємо усім нам успіхів, творчих знахідок та незабутніх вражень!!!

З повагою, оргкомітет.
Дякуємо за співпрацю!

Обговорити статті можна тут

  1. Андрушенко Олена Юріївна, Тищенко Р. В. Інформаційно-структурні особливості англійських та французьких локативів у писемних пам’ятках ХІХ ст.
  2. Апалат Ганна ПавлівнаМаксимова Ольга Павлівна. Розмовна граматика у навчанні англійської мови як іноземної.
  3. Бешлей Ольга Василівна. Лексична репрезентація концепту МОЛОДІСТЬ (на матеріалі англомовного художнього прозового дискурсу).
  4. Білик Ольга Ігорівна, Брич Роксолана Василівна. Концепт FASHION у сучасних лінгвістичних дослідженнях.
  5. Білянська Ірина ПетрівнаЕмоційність та емотивність художнього оповідного дискурсу.
  6. Гайдай Ірина Олегівна. Інтегрування іноземної мови у викладання шкільних дисциплін (CLIL): переваги, проблеми та перспективи.
  7. Гирин Олег Володимирович. Principal Problems of Natural Language Processing Systems.
  8. Євченко Віра Володимирівна. Development of the Quantitative Contrast in Old Germanic Languages.
  9. Жуковська Вікторія Вікторівна. Структура і теоретико-методологічні засади організації англо-українського словника наукового мовлення.
  10. Козій Ольга Борисівна. Моральна та духовна еволюція персонажа крізь аспект світотворення у фантастичній епопеї Р. Желязни «Хроніки Амбера».
  11. Колядич Юлія Володимирівна. Лінгвальна природа евфемізмів та особливості їх функціонування в англомовному дискурсі.
  12. Котнюк Людмила Григорівна. Адекватність перекладу прислів’їв.
  13. Кузнєцова Анастасія МиколаївнаУкраїнськомовна складова сучасного уроку англійської мови.
  14. Кузьменко Олена Юріївна. Адресат інтерв’ю популярних журналів.
  15. Лелека Тетяна Олександрівна. American-English Borrowings in Ukrainian as the Manifestation of Language Globalization.
  16. Лисенко Людмила Олександрівна. Basic Approaches of Interactive Education.
  17. Лукьяненко Дарія В’ячеславівнаМетодичні засади компетентнісно-діяльнісного уроку літератури.
  18. Маліновська Тетяна Володимирівна. Система роботи з розвитку зв’язного мовлення як необхідна умова формування творчого мислення учнів.
  19. Матушевська Наталія Володимирівна. Комунікативна ситуація спокуси: філософський аспект.
  20. Мельник Людмила Вікторівна. The Role of the Game as an Interactive Method of Learning English.
  21. Мінцис Юлія Борисівна, Калиняк О. Б. Теоретичні принципи дослідження перекладацьких трансформацій.
  22. Мінцис Юлія БорисівнаМінцис Елла ЄвгеніївнаОсобливості перекладу вигуків у літературній казці Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
  23. Папіжук Валентина Олександрівна. Використання ресурсів Інтернет у вивченні французької мови.
  24. Петрова Анастасія Іванівна. Problem-Based Learning in ESL Classroom.
  25. Пилячик Наталія Євгенівна, Яворська Анастасія Євгенівна. Лінгво-стилістичні особливості створення іміджу принцеси Діани у медіа текстах.
  26. Подзигун Олена Анатоліївна. Технологія "Flipped Classroom" у вивченні іноземної мови.
  27. Рудик Ірина Миколаївна. Формування ідеологем на семантичному й формальному рівнях.
  28. Савчук Інна Іванівна. Прикладний аспект професійної міжкультурної комунікації.
  29. Соловйова Лариса ФедорівнаМісце англійських аксіологічних атрибутів у лінійному ряді висловлювання.
  30. Черниш Оксана Андріївна. Самопрезентація у мас-медійному дискурсі.
  31. Шевцова Лариса СтаніславівнаМовленнєві вправи як засіб ововлодіння чеською мовою.

Обговорити статті можна тут

 

Організаційний комітет:

Голова:
Полховська Марина Володимирівна
 – кандидат філологічних наук, доцент, директор Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Заступники голови оргкомітету:
Жуковська Вікторія Вікторівна – кандидат  філологічних наук, доцент, завідувач кафедри міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка;
Кузьменко Олена Юріївна – викладач кафедри міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Члени оргкомітету:
Євченко Віра Володимирівна кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка;
Гавриловський Сергій Олексійович – завідувач навчальної лабораторії Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.